.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۸ باخت، یک تساوی و ۳ برد نتایجی است که سپاهان در ۱۲ بازی اخیرش گرفته است و باعث نارضایتی شدید بخش عمده‌ای از هواداران این باشگاه شده است. یحیی؛ بمب در آستانه انفجار!
۸ باخت، یک تساوی و ۳ برد نتایجی است که سپاهان در ۱۲ بازی اخیرش گرفته است و باعث نارضایتی شدید بخش عمده‌ای از هواداران این باشگاه شده است.(ادامه)
شمال نیوز : مسئولیت این انتصابات از ابتدا تا انتها بر عهده ی استانداری مازندران بوده و است از این رو با محکومیت نقش پول های کثیف در تخریب جریان پاکدستی و مردمگرا از سوی برخی در ماه های منتهی به انتخابات اعلام می دارد .... منصور علی زارعی : مسئولیت صفر تا صد وضعیت کشاورزی، صنعت، گردشگری و دیگر انتصابات استان که نقش مستقیمی در عقب ماندگی مازندران داشته با استانداری مازندران است+ متن کامل اطلاعیه
شمال نیوز : مسئولیت این انتصابات از ابتدا تا انتها بر عهده ی استانداری مازندران بوده و است از این رو با محکومیت نقش پول های کثیف در تخریب جریان پاکدستی و مردمگرا از سوی برخی در ماه های منتهی به انتخابات اعلام می دارد ....(ادامه)
بازبینی اتفاقات بازی سپاهان و الاتحاد نشان می‌دهد ناظر AFC به برداشتن موانع تردد داور برای بررسی VAR تاکید داشته اما سپاهانی‌ها با سهل‌انگاری یک اتفاق ساده را به مشکلی بزرگ تبدیل کردند. مقصر اصلی لغو دیدار سپاهان و الاتحاد مشخص شد
بازبینی اتفاقات بازی سپاهان و الاتحاد نشان می‌دهد ناظر AFC به برداشتن موانع تردد داور برای بررسی VAR تاکید داشته اما سپاهانی‌ها با سهل‌انگاری یک اتفاق ساده را به مشکلی بزرگ تبدیل کردند.(ادامه)
انتصاب سرپرست جهاد کشاورزی مازندران انتصاب سرپرست جهاد کشاورزی مازندران
انتصاب سرپرست جهاد کشاورزی مازندران(ادامه)
شمال نیوز : آنچه بر اساس اتفاقات روزهای اخیر در خصوص انتصاب سرپرست جدید جهاد کشاورزی مازندران مطرح شده است ، مخالفت شدید استاندار مازندران با این انتصاب است . زور نمایندگان به استاندار چربید ! / بی توجهی وزیر به نظر استاندار مازندران ! / سنگالیزه کردن یک مدیر به سبک وزیر جهاد کشاورزی ؛ « عنایتی » در ماموریت بود !!
شمال نیوز : آنچه بر اساس اتفاقات روزهای اخیر در خصوص انتصاب سرپرست جدید جهاد کشاورزی مازندران مطرح شده است ، مخالفت شدید استاندار مازندران با این انتصاب است .(ادامه)
بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال با تاکید بر این که دوباره از این باشگاه شکایت خواهد کرد، گفت: من سلامتی‌ام را برای استقلال از دست دادم و آنها باید تا آخر عمرم به من مستمری دهند. بازهم از استقلال شکایت می‌کنم/ باید تا آخر عمر به من مستمری بدهند
بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال با تاکید بر این که دوباره از این باشگاه شکایت خواهد کرد، گفت: من سلامتی‌ام را برای استقلال از دست دادم و آنها باید تا آخر عمرم به من مستمری دهند.(ادامه)
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: حکم قاتل آیت الله سلیمانی اکنون در مرحله اقدام دادنامه است. حکم قاتل آیت الله سلیمانی در مرحله دادنامه است
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: حکم قاتل آیت الله سلیمانی اکنون در مرحله اقدام دادنامه است.(ادامه)
شمال نیوز : مصاحبه اخیر دکتر جبلی رئیس رسانه ملی در عین حال که جامع، صریح و پاسخی به همه شایعات و شبهات بود، میزان پاسخگویی مبتکران سند تحول را نیز تعیین کرد. مصاحبه‌ ماندگار ، جامع ، صریح ، قاطع ، بی طرفانه و تبیین منشور سند تحول
شمال نیوز : مصاحبه اخیر دکتر جبلی رئیس رسانه ملی در عین حال که جامع، صریح و پاسخی به همه شایعات و شبهات بود، میزان پاسخگویی مبتکران سند تحول را نیز تعیین کرد.(ادامه)
وزیر کشور اظهار کرد: در تغییر مدیران میانی سرعت‌مان کند است؛ به دستگاه‌ها تأکید شده که در خصوص کاهش به کارگیری مدیران میانی به جا مانده از دولت قبلی تلاش بیشتری صورت بگیرد
وحیدی: مدیران باقی مانده از دولت قبل سریعتر برکنار شوند
وزیر کشور اظهار کرد: در تغییر مدیران میانی سرعت‌مان کند است؛ به دستگاه‌ها تأکید شده که در خصوص کاهش به کارگیری مدیران میانی به جا مانده از دولت قبلی تلاش بیشتری صورت بگیرد (ادامه)
از سال گذشته زمزمه‌های زیادی در مورد تغییر فاطمی امین به گوش می‌رسید و حتی مجلس نیز وزیر صمت را یک بار استیضاح کرد و برخی از نمایندگان به دنبال استیضاح دوباره او بودند؛ اما حالا با واکنشی که فاطمی امین نسبت به تغییر خود نشان داده باید منتظر ماند و دید آیا او گزینه بعدی ترمیم بدنه دولت خواهد بود یا خیر. واکنش فاطمی امین به شایعه برکناری: شوخی نکنید!
از سال گذشته زمزمه‌های زیادی در مورد تغییر فاطمی امین به گوش می‌رسید و حتی مجلس نیز وزیر صمت را یک بار استیضاح کرد و برخی از نمایندگان به دنبال استیضاح دوباره او بودند؛ اما حالا با واکنشی که فاطمی امین نسبت به تغییر خود نشان داده باید منتظر ماند و دید آیا او گزینه بعدی ترمیم بدنه دولت خواهد بود یا خیر.(ادامه)
وزیر صمت در مورد اینکه آیا برخی گمانه زنی ها در مورد تغییر وی صحت دارد یا خیر، گفته است: «قرار بود شوخی نکنید!» قرار بود شوخی نکنید!
وزیر صمت در مورد اینکه آیا برخی گمانه زنی ها در مورد تغییر وی صحت دارد یا خیر، گفته است: «قرار بود شوخی نکنید!»(ادامه)
سخنگوی دولت بروز تغییر و جابجایی در دولت را تأیید کرد اما از کسی نام نبرد تا همچنان بازار گمانه‌زنی‌های برخی رسانه‌ها داغ باشد.

تغییر در دولت، تأیید شد / سرنوشت نوری در انتظار میرکاظمی؟
سخنگوی دولت بروز تغییر و جابجایی در دولت را تأیید کرد اما از کسی نام نبرد تا همچنان بازار گمانه‌زنی‌های برخی رسانه‌ها داغ باشد. (ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت: اساس مسائل فرهنگی را باید با مسائل فرهنگی حل کرد، اما چنانچه بخواهیم مسائل فرهنگی را صرفا با بگیر و ببند حل کنیم، هزینه‌ها بالا می‌رود و شاهد اثربخشی مطلوب نخواهیم بود. موضع رسمی «محسنی‌اژه‌ای» درباره عفاف و حجاب
رئیس قوه قضاییه گفت: اساس مسائل فرهنگی را باید با مسائل فرهنگی حل کرد، اما چنانچه بخواهیم مسائل فرهنگی را صرفا با بگیر و ببند حل کنیم، هزینه‌ها بالا می‌رود و شاهد اثربخشی مطلوب نخواهیم بود.(ادامه)
در پی تغییر مدیرعامل سابق ایران خودرو، آقای خطیبی با انتشار نامه‌ای خطاب به رئیس رسانه ملی مدعی شده هیچ برکناری در کار نبوده است. نامه مدیرعامل سابق ایران‌خودرو خطاب به رئیس رسانه ملی
در پی تغییر مدیرعامل سابق ایران خودرو، آقای خطیبی با انتشار نامه‌ای خطاب به رئیس رسانه ملی مدعی شده هیچ برکناری در کار نبوده است.(ادامه)
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران و تهدیدهای ناشی از ایران نسبت داده است اما... پشت پرده جابجایی مقر ایران‌ اینترنشنال از لندن به واشنگتن‌
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران و تهدیدهای ناشی از ایران نسبت داده است اما...(ادامه)
 در گزارشی جایگاه مردان احمدی نژاد در دولت رئیسی را بررسی و ارزیابی کرده حدود نیمی از هیات دولت رئیسی قبلا در دولت احمدی نژاد دارای مسئولیت های حساس و کلیدی بودند.

چگونه احمدی نژاد نصف دولت رئیسی را تسخیر کرد؟
در گزارشی جایگاه مردان احمدی نژاد در دولت رئیسی را بررسی و ارزیابی کرده حدود نیمی از هیات دولت رئیسی قبلا در دولت احمدی نژاد دارای مسئولیت های حساس و کلیدی بودند. (ادامه)
 رئیس جمهور با بیان اینکه شوراهای شهر و روستا جایگاه ویژه‌ای در قانون اساسی دارند، گفت: افرادی که وارد شوراهای شهر و روستا می‌شوند باید در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند. افراد ناکارآمد را از سازمانها کنار بگذارید/ آبروی افراد مهم است اما...
رئیس جمهور با بیان اینکه شوراهای شهر و روستا جایگاه ویژه‌ای در قانون اساسی دارند، گفت: افرادی که وارد شوراهای شهر و روستا می‌شوند باید در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند.(ادامه)
مازندرانی که با بیش از ۳ هزار واحد تولیدی، صنعتی، معدنی برای ۹۰ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است؛ ‌فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران به دنبال راه‌اندازی خطوط تولیدی و صنعتی در این استان هستند. تقویت چرخه تولید در مازندران/ تزریق ۴ هزار میلیارد تومان به صنعت
مازندرانی که با بیش از ۳ هزار واحد تولیدی، صنعتی، معدنی برای ۹۰ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است؛ ‌فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران به دنبال راه‌اندازی خطوط تولیدی و صنعتی در این استان هستند. (ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران افزود: خبردارم که برخی مدیران نشستند و تحلیل کردند که آینده چه اتفاقی می‌افتد و خواهد افتاد؛ همه اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا گوش‌ها را باز کنند تا اگر کسی تصورش این است اتفاقی برای ایران ب‌ افتد بداند دشمن اول از همه با او کار دارد.... استاندار مازندران: خبردارم که برخی مدیران نشستند و تحلیل کردند که آینده چه اتفاقی خواهد افتاد / همه از اصلاح طلب و اصولگرا تصور نکنند اتفاقی برای ایران بیفتد، دشمن با آن‌ها کاری ندارد، قبل از همه او را بالای دار می‌فرستند
شمال نیوز : استاندار مازندران افزود: خبردارم که برخی مدیران نشستند و تحلیل کردند که آینده چه اتفاقی می‌افتد و خواهد افتاد؛ همه اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا گوش‌ها را باز کنند تا اگر کسی تصورش این است اتفاقی برای ایران ب‌ افتد بداند دشمن اول از همه با او کار دارد....(ادامه)
چه طلبکار خوشبختی داره این تیم پرسپولیس!
حساب باشگاه پرسپولیس به دلیل شکایت طلبکار ۲۷ میلیارد تومانی بسته شد. (ادامه)
شوک بزرگ کارلوس کی‌روش به ستاره پرسپولیس
سعید صادقی ستاره پرسپولیس پس از خط خوردن از لیست تیم ملی دیگر درخشان بازی نمی‌کند.(ادامه)
معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه اخیرا با معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی صحبت داشته‌ام، گفت: وی به بنده گفت مهندس رستم قاسمی به خاطر مشکل جسمی و عمل پزشکی در سر کار حاضر نشده و همین ... عدم حضور رستم قاسمی در محل کار، ربطی به بازداشت اخیر یکی از مسئولان وزارت راه ندارد / قاسمی به خاطر مشکل جسمی و عمل پزشکی، به طور موقت در دفترش حاضر نشده
معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه اخیرا با معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی صحبت داشته‌ام، گفت: وی به بنده گفت مهندس رستم قاسمی به خاطر مشکل جسمی و عمل پزشکی در سر کار حاضر نشده و همین ...(ادامه)
هفته گذشته با یک خبر بسیار مهم پایان یافت. این خبر که مدتی بود زمزمه‌های آن از برخی محافل رسمی و غیر رسمی داخلی و خارجی شنیده می‌شد، در آخر هفته گذشته رسما تایید شد و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از تغییر رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد. چرا «تصمیم بزرگ» برای تغییر در ریاست سازمان اطلاعات سپاه گرفته شد؟
هفته گذشته با یک خبر بسیار مهم پایان یافت. این خبر که مدتی بود زمزمه‌های آن از برخی محافل رسمی و غیر رسمی داخلی و خارجی شنیده می‌شد، در آخر هفته گذشته رسما تایید شد و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از تغییر رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران گفت: برای دیدار فینال حام حذفی با همه ظرفیت کل استان، با پیر و جوان به ورزشگاه آزادی تهران می‌رویم. 7 اردیبهشت روز سرنوشت ساز برای مازندران/ پشتِ تیم نساجی را خالی نمی‌گذاریم/ با تمام ظرفیت استان به ورزشگاه آزادی تهران می‌رویم
شمال نیوز: استاندار مازندران گفت: برای دیدار فینال حام حذفی با همه ظرفیت کل استان، با پیر و جوان به ورزشگاه آزادی تهران می‌رویم.(ادامه)
اعلام زمان ثبت نام کتب درسی سال تحصیلی جدید
ثبت سفارش و خرید کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از روز ۲۸ فروردین ماه آغاز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران در نامه‌ای به استاندار مازندران از برخی اتفاقات سه ماهه حضور حسینی پور در مسند استانداری مازندران انتقاد کرد .

آقای استاندار ؛ نکند منظورشما از « استاندار جوانان بدون پارتی هستم » جوانان استان‌های دیگر بوده است !
شمال نیوز : شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران در نامه‌ای به استاندار مازندران از برخی اتفاقات سه ماهه حضور حسینی پور در مسند استانداری مازندران انتقاد کرد . (ادامه)
شمال نیوز : سالیان سال است که  در بازدیدهای کم نتیجه بعضی از مقامات انتخابی وانتصابی که ماحصل آن گاها تنها عکسهای یادگاری و ارسال وعده های رنگارنگ به بستر شبکه های مجازی یا رسانه‌ها بوده، نتیجه چشمگیر قابل توجه دیگری در پیشرفت این دو پروژه بزرگ ندیده ایم ضرورت بازنگری در شیوه های سنتی تامین منابع مالی پروژه های ملی عمرانی محور سوادکوه
شمال نیوز : سالیان سال است که در بازدیدهای کم نتیجه بعضی از مقامات انتخابی وانتصابی که ماحصل آن گاها تنها عکسهای یادگاری و ارسال وعده های رنگارنگ به بستر شبکه های مجازی یا رسانه‌ها بوده، نتیجه چشمگیر قابل توجه دیگری در پیشرفت این دو پروژه بزرگ ندیده ایم(ادامه)
شهروندان بر این اعتقاد هستند که شهردار جدید در ۱۰۰ روز نخست کاری خود علاوه بر آنکه نتوانست چاره‌ای برای پروژه‌های نیمه تمام بیندیشد در ارائه یک برنامه مدیریت شهری هم ناکام ماند. صد روزگی شهردار و دریغ از یک برنامه/ شورا و شهروندان رضایت ندارند
شهروندان بر این اعتقاد هستند که شهردار جدید در ۱۰۰ روز نخست کاری خود علاوه بر آنکه نتوانست چاره‌ای برای پروژه‌های نیمه تمام بیندیشد در ارائه یک برنامه مدیریت شهری هم ناکام ماند.(ادامه)
انتقاد رئیسی از کندی انتصابات/تسریع در برکناری بانیان مشکلات اقتصادی
اگر چه حساسیت‌های لازم در حوزه انتخاب افراد باعث شده که انتصابات در دولت با کندی صورت گیرد اما تاخیر بیش از حد در تغییر مدیران خسته و ناکارآمد دولت قبل بویژه در بخش‌های اقتصادی ، وعده‌های رئیس جمهور در رفع مشکلات اقتصادی مردم را با اختلال مواجه خواهد کرد.(ادامه)
استاندار : جابجایی مدیران تا پایان سال در مازندران نهایی می شود
استاندار مازندران با بیان اینکه شایستگی گزینی مدیران در دستور کار است، گفت: تا پایان سال جابجایی مدیران در استان نهایی می شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 10 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.